Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P75e75t10r 18N65e43d79v98ě22d

28. 9. 2021 16:44

Já Vám klidně hlas dám, otázkou však je, zda jste ochotný podstoupit to " vysvlečení do naha" od milých novinářů.....

0 0
možnosti
Foto

Chuďase už máme. ;-(

1 0
možnosti

Chtěla bych prezidenta sice mladého, ale aby měl mimo jiné nějakou kladnou viditelnou minulost.

Peníze u kandidáta nehrajou žádnou roli, tedy u mě, i když i to je znak toho, že umět je vydělat je dobrý, ale zrovna tohodle pána, který se profláknul takovým, no řekněme prolhaným vztahem se ženami bych já nevolila.

Ani vás bych nevolila, jste viditelný jen na blogu idnes a to vás u mě diskvalifikuje i když můžete být úžasný člověk :-)

3 0
možnosti
Foto

Jsem zvědava, kteří - kolik jich bude kandidovat. A koho volit? Toho rychlého miliardáře Janečka ani náhodou, a těch prozatímně odložených kandidátů v senátu jakbysmet. To bych raději nešla volit. Uvidíme... ;-)[>-]

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS