Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Třeba budete muset pít pivo brčkem.;-D

1 0
možnosti
Foto

Je to přece jednoduché: do roušky malou dírku a do ní brčko! Případně roušku s "poklopcem", třeba vyrobenou přímo z kalhot (ideálně nepoužitých). Člověk je dřív nametený a neutratí tolik za chlast. Nevím sice, jak by se takhle dal srkat takový Jack Daniel’s, ale co bychom to nezkusili...!

0 0
možnosti

Nebyl by na ty drinky lepší ten štít z plexi? Ten by se při pozvednutí sklenky poloautomaticky taky zvednul, a už by se mohl dát lok;-D

0 0
možnosti

Ze stejného soudku je i "zmírnění" povinnosti nosit roušky ve venkovních prostorách. Rouška se musí nasadit v případě, že se alespoň dvě osoby nacházejí ve vzdálenosti bližší, než dvou metrů. V praxi to znamená, že si člověk neustále bude nasazovat a sundávat roušku, a neustále si na ni patlat, což se ovšem nedoporučuje. Podle mne by bohatě stačilo, kdyby člověk při míjení jiné osoby mírně zadržel dech a neřval na ni "dobrý den!".:-)

0 0
možnosti

Vojtěch navrhl, že roušky se budou venku nosit tam, kde je větší množství lidí. Ve velkých městech je hranice většího a menšího počtu lidí v případě některých ulic diskutabilní. V Praze je frekventované snad všechno, v Brně jakbysmet, takže tam se nemění vůbec nic.

0 0
možnosti
Foto

Nu, sebral jste mi téma. Ale přiznám, že bych to lépe nenapsal. ČT24 už raději nesleduji, tedy hlavně ty vládně nevládní proklamace. Jeden už opravdu neví, zda to ti odpovědní myslí vážně. Občas mám pocit, že se jedná o nějaký experiment šíleného autora o nový seriál. Mám i podezření, že ti producenti příkazů a zákazů žijí na jiné planetě a o životě samém nemají ponětí. Možná, že to jsou ti mimozemšťané, které stále hledáme mezi námi, protože máme podezření, že nás chtějí plně ovládnout. Zároveň mi to vše připomíná jeden titul: Jak chutná moc. Uchýlil jsem se raději ke sledování německé televize. Mám prostě rád, když lidé bez roušek civilizovaně diskutují o vážných problémech. Hlavně se soustřeďují na problém, že přes to všechno je nutno zachovat princip života, kdy každý občan má právo na trochu té svobody a je mu dáno právo samostatně přemýšlet a tím i částečně rozhodovat o vlastním osudu.

1 0
možnosti

Kašpaři, kteří tohle vymýšlejí, asi nechodí na pivo. Nevím, jak kdo, ale já tedy nepiju pivo na ex, ale popíjím po trochách, ale zato poměrně soustavně. Takže rouška, nasazená po každém loku, by byla sice užitečný bryndáček, který by mi pravidelně osušoval ústa (a vousy, které mám), ale za chvíli by byla nacucaná pivem víc než já, a z hlediska koronovirového nejspíše zcela nefunkční. Když tedy pominu, že z téhle "spartakiády" bych do půl hodiny zblbnul... O kontaminaci rukou ani nemluvě. Tak mě napadá, což to celé vylepšit ještě o flašku s desinfekcí, postavenou vedle piva? A po každé sebemenší manipulaci s rouškou povinně desinfikovat ruce? A moc bych se tomu nesmál, protože ty magory nahoře může napadnout opravdu cokoliv...

4 0
možnosti

(25.5 ) Masakr na stadionu Heysel v zápase PMEZ mezi Liverpoolem a Juventusem si vyžádal 39 obětí.

Od tohoto data jsem se vykašlal na evropský soccer a začal sledovat americký fotbal a jsem happy a pak jsem tam odjel a stal se fandou Eagles................jsem asi trochu mimo vaše téma, jen to datum mě aktivovalo,tak sorry;-DR^

0 0
možnosti

A co je na té události tak strašně veselého?8-o

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS