Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Dříve alespoň člověk poznal téměř od začátku na co ta reklama bude..teď to bývá někdy až do konce záhadou. Je fakt, že jsme si na ně zvykli a když sleduji film na čt 1,2 tak mě ta chvilka na odběhnutí někdy i chybí;-)

0 0
možnosti

Víte že hned pod vaším povídáním je "reklama", Rozhovor o smrti, že jo? ;-D

0 0
možnosti

Roky jsem se na TV reklamu nekoukal a dálkáčem poskočil jinám, letos mi náhodou přinesla tip na vánoční dárek, vyjimka, Ovšem v rádiu je reklama taktéž, takže nej řešení je vzít knihu, nebo se psem ven a vůbec nej je těšit se na zubaře, když vás rozbolí dlouho neopatrovaný chrup...to vás nezajímá vůbec žádné medium..;-DR^

0 0
možnosti

No, reklamu sice nemusím, ale už celou řadu let se v tuto předvánoční dobu dívám na reklamu Kofoly s holčičkou (ne, ne, já nemusím - já už ho vidím) a prasátkem. Nikdy jsem sice nepochopil jak právě tyto postavičky souvisejí s propagovaným nápojem, ale jsou kouzelné.

0 0
možnosti

Kdo se nalije Kofolou, uvidí prase.

1 0
možnosti
  • Počet článků 301
  • Celková karma 19,44
  • Průměrná čtenost 1412x
Novinář a spisovatel, publikováno sedm knižních titulů. Autor řady písňových textů a vlastních pohádek s povolením je svým vnukům vyprávět. Zejména tu O opilém krtečkovi. 

Autorova poslední kniha je román z vězeňského prostředí s názvem Kulku neuslyšíš.  Román popisuje příběh studenta práv ve výkonu trestu.

Seznam rubrik