Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J27a53n 41Š37i81k

9. 4. 2019 8:04

Souhlasím a karma. Mě osobně to nejvíce vadí u žen. Když z některé nechutné slovo vyletí, pokaždé dotyčné řeknu, že takto dáma nemluví. Zastydí se všechny bez rozdílu věku, i ty mladší. I ty, co dodají, že žádné dámy nejsou...U chlapů to beru třeba při těžké a náročné práci, v takových, kde si myslím, že by ženy neměli co dělat. V tomto jsem šovinista :-)

2 0
možnosti
Foto

Karma. R^ A máte pravdu i Vy, pane Šiku. Jako dítě jsem vyrůstala na vesnici, jejichž obyvatele mají dnes někteří lidé z města málem za "vidláky." Ale věřte, že neslušně a sprostě jsem tam (jako dnes) lidi mluvit neslyšela. Leda nějaké hrubější sedláky k dobytku, anebo chlapy v hospodě, tam jsem ale nechodila. A co se týkalo nás, dětí, a hlavně dívek a žen, už vůbec ne.:-/ Ve škole jsme bývali za neslušná slova důrazné napomenutí. A dnes je slyšíme nejen v dopravních prostředcích, ale i v médiích - a dokonce z úst politiků. A o těch výstavách lidských těl (i preparovaných) už ani nemluvě. Prostě dnes je v módě ošklivost, a ten kdo je slušný, je "zřejmě" zaostalý...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS