Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Teď jsem na netu zahlédla předvolební billboard jakéhosi kandidáta ČSSD Šplíchala, na němž stojí: VYŽENEME NARKOMANY DO ŠKOL. Já myslím, že to svědčí o všem:-)Velké zoufalství a vám karmaR^

1 0
možnosti
JS

Býval jsem volič ČSSD. Byl to omyl. Rozhádat se před volbami mohou pouze idioti a ještě přitom žvatlat, že za to může Zeman. Tato strana nikdy nic positivního pro obyčejné lidi neudělala i když k tomu měla příležitost. Raději Kalouska než Špidlu a spol. Kalousek ze mě aspoň nedělá vola a hlásá veřejně, že mě odere.

1 0
možnosti
VR

A, jak se prozatím ukazuje, definitivním hrobařem ČSSD se stane Jiří Zimola!

1 0
možnosti
JS

Mám na to jiný názor.

1 0
možnosti
SN

:-).......Jak jsem vyčetl z různých článků, tak pan Poche je hodně provařený zákulisní hráč. Má zřejmě notýsek, kde má o každém záznam, který obratně využívá, protože ani Hamáček mu není schopen odporovat. R^R^R^

0 0
možnosti
PK

Je jen dobře, že vládne názorová rozdílnost. Mimochodem pražská socdemka asi andílkové nebudou a pan Petříček se bude snažit ikdyž nemá tu neformální autoritu jak zahlásil pan Kalousek;-D

1 0
možnosti
JS

Názorová rozdílnost je krásná věc, ale pak je diskuse, závěr a pak by se mělo táhnout jedním směrem. To neplatí jen pro ČSSD, ale i pro ČR.

1 0
možnosti
MB

ČSSD si nese všechny atributy současného sebezničení. Příčin je kopec, čerstvě rozvedený Sobotka pak vedle Hamáčka působí - i jako slušný a rozumný člověk. Netřeba zapomenout, že Socani jsou před svou finanční propastí - Dluhy +

Lihový dům. Je to i nebezpečné, ztrácí se jakákoliv suverenita. Nakonec i úsměvné - viz jejich nápady k pomoci oddlužení občanům ap. Historie skutečně úctyhodná, Peckové a Šmeralové by žasli - Co se děje ! ... Těm, ještě o něco romantického alepoň šlo ... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 301
  • Celková karma 19,44
  • Průměrná čtenost 1412x
Novinář a spisovatel, publikováno sedm knižních titulů. Autor řady písňových textů a vlastních pohádek s povolením je svým vnukům vyprávět. Zejména tu O opilém krtečkovi. 

Autorova poslední kniha je román z vězeňského prostředí s názvem Kulku neuslyšíš.  Román popisuje příběh studenta práv ve výkonu trestu.

Seznam rubrik