Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nemyslím si vůbec, že setrvání mimo vládu je ODS na škodu... Pokud s touto pozicí vstupovala celá ta strana do voleb, je to naopak v pořádku a jakákoli změna stanoviska "ve jménu stability" by byla zradou na voličích ODS... To už snad jsou lepší alternativou předčasné volby, do kterých, pokud bude tu podporu získá, může ODS vést třeba Klaus ml. Pro mne osobně je ale taková strana nevolitelná...

2 0
možnosti

K45a23r82e95l 17B43o69k

25. 11. 2017 19:20

Zakladatel ODS pan Klaus starší svoji stranu nakonec pohřbil a nyní v tom bude pokračovat pan Klaus mladší.

3 4
možnosti

R74a68d50e75k 34J45a95r51o75š

25. 11. 2017 17:03

V podstatě souhlas a kama R^

Já teď volil ODS zejména z důvodu, že jsem doufal, že tvrdě přitlačí Babiše ve společné vládě (podobně jako Béla Bugár přitlačil Fica na Slovensku) a Klaus Jr. se mi jevil jako jeden z těch ODSáků (společně např. s Blažkem či Černochovou) s nimiž to Babiš nebude mít lehké a lokajsky poddajné.

3 3
možnosti
Foto

Já jsem zastánce zásady počkat si. A proto si s hodnocením počkám na jeho další aktivity, ne jen slova.

2 0
možnosti
Foto

Karma, moc dobře napsané.

5 1
možnosti

K63a38r56e66l 45B87o92k

25. 11. 2017 19:17

Pokud to pochváli pan Hermánek, tak na tom něco smrdí.

3 0
možnosti

Ať jsou názory na Klause Jr. různé, musím se přiznat, pokud čtu jeho články, nebo sleduji rozhovory má to hlavu a patu a asi je to tím, že neprošel tím politickým kolotočem. Na rozdíl od předsedy Fialy,kde každé druhé slovo je invektiva a vše to co dělá někdo jiný je špatně. Jsou to dva rozdílní lidé a přesto,že Klause St. nějak nemusím, jeho syn je ,,zatím" čitelný a čtecí.

17 6
možnosti
Foto

Ano, je čitelný. Dožaduje se vystoupení ČR z EU podobně jako Tomio Okamura.

5 3
možnosti
Foto

Píšete: "Kdyby ODS přijala nabídku k podílu na moci, právě tím by mohla dokázat, že dovede hnutí ANO držet při zdi a ...."

I vy naivo! Vy se domníváte, že by jakákoliv strana dokázala ve vládní koalici udržet hnutí ANO při zdi? Houbeles, hnutí ANO by se při vládnutí v případě potřeby opíralo příležitostně o podporu některých opozičních stran. A koaliční partner hnutí ANO by byl tak pouhou zástěrkou.

A překvapuje mne, že vstup do koalice s hnutím ANO doporučují ODS právě ti, co ODS nevolili. Že by voliči hnutí ANO?

Co se týče Václava Klause mladšího, zde v diskuzi jsem jednou vyjádřil názor, že tento člověk bude asi v ODS neřízenou střelou. Vzápětí mne kdosi opravil - jen aby nebyl spíše trojským koněm. :-/

11 5
možnosti

samozrejme ze dokazala trvalou moznosti koalici vypovedet. pricemz na te spolupraci by zalezelo mnohem vice strane ANO nez ODS.

je fakt, ze jsem ODS nevolil, letos asi naposled Svobodne ale priste bych ji to asi hodil, ovsem jak nyni vidim, byl by to taky ztraceny hlas

0 4
možnosti

Václav Klaus mladší určitě zapomněl,kdo sponzoroval jeho školu,kdo zapříčinil ten binec v devatesátých letech a jistě tátovi vysvětlí ty chyby,které dělal. Jevil se mi mladý Václav jako skutečný odborník ve školství,ale již začal vystrkovat "klausovské růžky" a strká se do všeho. Inu jablko nepadá daleko od stromu.

4 10
možnosti
Foto

doufejme, že jej kmotři neuklovou

4 0
možnosti
Foto

Vždyť to píšu kdo hlavně podporuje Václava Klause ml.

1 0
možnosti
Foto

Všimněte si že Václava Klause mladšího opěvují hlavně nevoliči ODS - viz palec p. Josefa Havránka, zaznamenal jsem to u p. Petříka a i dalších. Je nutno si uvědomit, že Václav Klaus ml. se snad jako jediný v ODS (nebo aspoň ze známých tváří ODS) vyslovil pro odchod z EU. A tak mi připadá, že ti co ho pořád opěvují, podporují a chválí, chtějí vlastně jen jedno - rozklad ODS.

12 3
možnosti

Havránkovi dnes už opravdu může být ODS ukradená, ale mladého Klause chválí výhradně jen proto, že se mu líbí jeho názory.

Vy štourové hned za vším vidíte spiknutí:-)

8 1
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS